Thursday, November 13, 2008

Penghargaan...

Selame aku hidup nie aku xpenah nk tujukan penghargaan aku pd seseorg ngn terang-terangan...jd disebabkn aku xde keje nie aku nk bg penghargaan la kpd sesape yg mngenaliku....

First ckali...
  1. Atuk Shamsuddin
  2. Nenek
  3. Alyarham atuk Yahya
  4. Opah
  5. Atuk Suhaimi
  6. Ayah
  7. Mak
  8. Pak Yep

P/S:syukran jiddan kerna telah mmbesarkan taufiq...you all raised me well..Tq sooooooooo much..

Next to all my family members...

Ayahngah,makngah,ayahlang,maklang,ayahcik,makteh,
makcu....kakak dayah,kakngah,adik nayah,cousins:Mikhail,Natasha,Ajmal,Akhyar,Aqashah,
Haikal,Danny,Aishah,Nabila...

P/s:Tq guys...

To all my frenz....

S.K(2) simpang lima..

Zaref,Ridzuan,Khai siang,Yasmin,Syaza,Dar Luen,Melvin,Andrew,Kamal,Anas,Shadiq,Haizatul,Afiqah,
Prasad,Suresh,Satish,Vivian,Alice,Teh Li Onn,Wong Sue Erz,Praveen,Thilaga,Vigna,Katrina Marie,Dominic,Ang li teng,Nazirah...
n byk agi yg aku lpe nk sebut....thankz...

S.M.K.T.A.R....

Byk sgt....Aku mls nk tulis...Kalo korang rse dri korang di hargai....Akula org yg menghargai thu...Senang cite aku menghargai seluruh Warga S.M.K.T.A.R...

S.M.K.A Kuala Selangor...

Syafiq(N0h Omar),Nadzim(Ajim),Faiz(1),Faiz(2),Syafiq(sopek),Saufi,
Ikhmal,Syeikh Muzzafar Syukur
(ak da lpe nme ko tp mke ko mmg cm angkasawan negara),dua2 Khairunnisa(gembira dpt bekerjasama ngn korang)...n rmai agi...


P/s:Tima kasih byk2 coz first day korang knekan aku....Timakasih juga sbb pengalaman yg korang bg kt aku.......

Terimakasih.....tanpe korang sume sape la aku....huhu

Guru2 yg penah mengajar aku....

  1. Pn. Nor Zaitah(Bm)
  2. Pn. Irene(BI)
  3. Ustazah Nurul Ain(agame)
  4. Pn Saranjeet(sj)
  5. Pn. Azizah(Form 1-2)
  6. Cikgu Azian(darjah 6)
  7. Ustaz Rashid(tajwid)
  8. Ustazah Hamidah(sekolah agama darjah 6)
  9. Encik Donovan
  10. Pn.Maizurah
  11. Encik Cheng
  12. Ustazah Fauziah(Mengaji)
  13. Almarhumah Ustazah Maimun(Mengaji)
  14. Pn. Sithira(physics)
  15. Pn. Raja Azlina(Math)
  16. Mr. Low(addmath)
  17. Mr. Moey(physics)
  18. Pn.Norhana Hamimi(addmath)
  19. Pn Rohana(Bio)
  20. Pn. Rohana (Sivik)
  21. Cik Suzie Liyana(chemistry)
  22. Pn. Leela(EST)
  23. Pn. Kok(math)
  24. Ustaz Firdauz(Al-Quran & As-sunnah)
  25. Ustaz Ghazali(Bahasa Arab)
  26. Ustaz Abdul Aziz(Bahasa Arab)
  27. Ustazah Serina(Akhlak)
  28. Semua guru2 yg xdisebut...(termsk guru praktikal)
  29. Ustaz2 Surau Palm Groove(Surau Darul Taqwa)
  30. Imam2 masjid Negeri,Masjid Wilayah Persekutuan n mane2 imam yg penah mengajar aku hal2 agame...
  31. Kawan-kawan aku...
Doktor2 yg merawat ak mse aku sakit...

  1. DR. Azman
  2. DR. Ahmad Sufian
  3. DR. Halimah
  4. DR di Klinik Damo(tempat aku lahir)
  5. DR di Hospital Tengku Ampuan Rahimah
  6. Sume Doktor yg bersusah-payah sembuhkan aku...
P/S : Sebenarnye Allah yg menyembuhkan ak..Alhamdulillah!!!

Pekerja2 Sektor Kerajaan...

MPK yg bersihkan rumah dan jalan raya,PLUS,Perkhidmatan Bas,Perkhidmatan Tren,pencuci tingkap KLCC n....Sume yg berjse utk negara...


P/S:Aku berterima kasih kpd sume org yg telah byk membantu aku sehingga ke hari ini(xkirala depan @ belakang Tabir)...Jasa Korang Sume hanya Allah boleh membalasnya....Aku menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf sekiranya nme korang xdisebut ttpi satu benda yg korang harus tahu, aku sentiasa mengenang jase korang sume.....Aku mencuri kesempatan ini utk memohon maaf sekiranye aku penah menyinggung mane2 pihak...Trimas eh...



2 comments:

UmiRawr said...

surau palm grove tu surau darul taqwa ke namanya?

Ahmad Taufiq said...

Ha'ah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...